קבלו את ההצעות הכי טובות

חוות דעת
חוות דעת והמלצות על טיולי דיסקברי
 

אירופה
אירופה

Europe

אמריקה
אמריקה
America

אסיה ואוקיאניה
אסיה ואוקיאניה 

Asia

אפריקה
אפריקה
Africa

טיולי מסורת
מסורת
Religious

טיולי משפחות
משפחות
Families

קבוצות ונוסע עצמאי
מאורגן אישי
Independent Private Tour

חדשות
טיולים קרובים
Close by Tours


מבצעי תיירות
באתר תמצאו מבחר של מבצעי תיירות, טיולי איכות גיאוגרפיים, טיולים מאורגנים: טיולים מאורגנים לתאילנד, לדרום אמריקה,לניו זילנד ואוסטרליה, לסין, ליפן, לאירופה, לארצות הברית, לאפריקה, לאגן הים התיכון ועוד. , מלונות בארץ, צימרים, חבילות נופש בחו"ל, השכרת רכב, בתי מלון בחו"ל, טיסות צ'רטר, טיסות סדירות, הפלגות נופש, קרוזים, טיולים לנוסע העצמאי, מועדוני נופש ועוד.

למידע נוסף: 03-5627248

תנאים כלליים

 

תנאים כלליים ומידע מהותי לרכישת מוצרי תיירות

 

בהתאם לתקנות רישוי שירותי תיירות וגילוי נאות – התשס"ג 2003


התנאים המפורטים להלן במצטבר ו/או לחילופין לפי העניין יחולו על רכישת שירותי תיירות מאת ר.ת דיסקברי מכירת שרותי תיירות, טיול עולמי בע"מ. הטיולים מאורגנים על ידה – או על ידי חברות תיירות או תעופה אחרות אותן היא משווקת.

 

  פרטי החברה

 

  ר.ת דיסקברי טיול עולמי בע"מ טל' 03-5627248

  רחוב הירקון 29 בני ברק פקס: 03-5627249 (להלן דיסקברי)

 

סוכן נכבד , נא הבא את המידע המפורט לידיעת הנוסעים כחלק בלתי נפרד בכל עסקה של שירותי התיירות.

 

נוסע/רוכש נכבד, הנך מתבקש לקרוא את התנאים הללו בקפידה שכן זכויות וחובות הרוכש/נוסע נקבעים על פיהם. רכישת שירותי התיירות מאת "ר.ת דיסקברי טיול עולמי בע"מ, מהווה הסכמה מוחלטת ובלתי חוזרת של הרוכש/נוסע וכל מי מטעמו לכל האמור בתנאים הכלליים ולכך שלא יהיו לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה במישרין ו/או בעקיפין נגד "ר.ת דיסקברי" ו/או מי מבעליה ו/או מי ממנהליה ו/או מי מטעמם אלא על פי המפורט בתנאים אלו. לא תישמע כל טענה של נוסע/רוכש כי לא קרא את התנאים הללו ו/או כי לא הופנתה תשומת ליבו אליהם קודם ביצוע ההזמנה.

 

כללי

 

שירותי התיירות המוצעים ע"י ר.ת דיסקברי מוצעים ומתקבלים בתנאי מפורש כי הם  ניתנים לשינוי על ידי ר.ת דיסקברי ו/או החברות המארגנות, בהתאם לשיקול הדעת המוחלט והמקצועי של הגופים לעיל. שינויים כאמור יכול שיכללו גם שינויי תאריכים, אופן ביצוע פרטי התכנית, ארגון סידורים חלופיים או כל שינוי אחר כפי שיידרש בהתאם לנסיבות מפעם לפעם.

כל המידע אודות מסלולי הטיולים וביצועם בפועל, לרבות תפקודם של מדריך הטיול והנהג, הנם באחריותן הבלעדית של חברות הטיולים המארגנות.

אין ר.ת דיסקברי  אחראית לכל מידע שהוא שלא נמסר או אושר על-ידה במפורש ובכתב.

אין משרדי ו/או סוכני הנסיעות רשאים לשנות תנאים ומידע שבאתר ו/או להבטיח הבטחות נוספות ו/או סותרות לתוכנים שבאתר.  

יובהר כי ר.ת דיסקברי הנה משווקת ומארגנת שירותים הניתנים בחו"ל ואין ר.ת דיסקברי  אחראית לכל תקלה אשר אין ביכולתה לצפות מראש.

על הנוסע לצפות בעת ההזמנה כי יתכן מצב בטחוני מיוחד בארץ וכי יתכן כי באזורים מסוימים בהן הוזמנו שירותי התיירות יתכנו נזקי-טבע, מלחמות, מצב בטחוני מיוחד, כל אלו אינם באחריות ר.ת דיסקברי.

 

אשרות ודרכונים

 

ר.ת דיסקברי  אינה אחראית לנזקי הנוסע שיגרמו עקב אי טיפול באשרות מתאימות, טרם יציאתו מהארץ או בחו"ל או יציאתו בדרכון מוגבל, או אי התרת כניסתו לארץ זו או אחרת מכל סיבה שהיא, לרבות סירוב להנפיק אשרה בשל היות הנוסע אזרח של מדינה עוינת, האמורה להנפיק אשרה. באחריות הנוסע  לוודא כי אכן ברשותו דרכון בתוקף ו/או ויזה לחו"ל ו/או כל מסמך דרוש אחר  (כמו גם במקרה לדוגמא של אישה בהריון)-הוצאתם לרבות תשלום האגרות ותוקפם באחריות הנוסע בלבד.. הנפקת האשרות ובדיקתן הינה באחריות הנוסע בלבד, כל הוצאה ו/או נזק אשר יגרמו בגין כל מסמך חסר ו/או לא תקין תחול על הנוסע בלבד.

 

חיסונים

 

ביקור בחלק מן היעדים המפורסמים בחוברת זו, מחייב, על פי הוראות משרד הבריאות, קבלת חיסונים מתאימים. על הנוסע לפנות אל לשכת הבריאות המקומית לשם קבלת מידע באשר לצורך בחיסונים, בהתאם ליעדים שיזמין.על הנוסע חלה האחריות הבלעדיות להתחסן כאמור.

 

טיסות וטיולים

 

הטיולים והטיסות בשירותי התיירות המוצעים באתר מתבצעות על ידי חברות תיירות ותעופה שונות, הן בטיסות שכר אשר מטבען עשויים להיות בהם ביטולים, עיכובים, איחורים ושינויים בנתיב ו/או במספר הטיסה ו/או בחברת התעופה של הרגע האחרון על פי כל דין והן בטיסות סדירות.

 

חברות התיירות ו/או הטיסות מבוצעות ע"י המוביל האווירי (חברת התעופה) בהתאם לתנאיו ובאחריותו, לרבות אחריותו לעיכובים, שינויים, הקדמות, ביטולים ואובדן/עיכוב או נזק לכבודה על פי כל דין, לרבות אמנת ורשה. תשומת הלב מופנית לתנאי חוזה ההובלה של המוביל האווירי.אובדן או נזק למטען ותכולתו בטיסה או בהליכים השונים בנמלי התעופה, אינם בכל מקרה באחריות ר.ת דיסקברי.

 

במקרים מסוימים ר.ת דיסקברי תהיה רשאית להעביר נוסעים מטיסה סדירה לטיסת שכר ו/או מטיסה של חב' תעופה אחת לטיסה של חב' תעופה אחרת ו/או לשנות את זמן הטיסה. לא תמיד הטיסות הן ישירות ולעתים כלולות בנתיבי הטיסות נחיתות ביניים והחלפת מטוסים. יתכנו מקרים חריגים בהם עקב הרשמת יתר לטיסה ע"י חברות התעופה יאלץ נוסע בודד או יאלצו חלק מהנוסעים לטוס בטיסה שונה של שאר הנוסעים בהזמנה בטיסה ובנתיב חלופיים.

על הנוסע חלה חובת התייצבות לבידוק לטיסה בשדה התעופה 3 שעות לפני מועד הטיסה.

כן חלה על הנוסע חובת אשרור טיסה חזרה 72 שעות לפני מועדה.

 

בחלק מהחבילות החזרה ארצה הינה בשעה מאוחרת שמאפשרת שהות נוספת בחו"ל. גם במקרים כאלה פינוי החדרים במלון יהיה עד השעה 12:00 בצהרי אותו היום (ראה פרק "בתי מלון"). קיימת אפשרות בכפוף ליכולת המלון, לאפשר לנוסע שיחפוץ בכך להמשיך ו"להחזיק" בחדרו תמורת תשלום נוסף עד לשעת היציאה.

 

הנוסע חייב למלא אחרי דרישות נסיעה ממשלתיות, להמציא את מסמכי היציאה, הכניסה וכל מסמכים דרושים אחרים ולהגיע לשדה התעופה בזמן הנקוב ע"י המוביל או באם אין זמן קבוע לכך, בעוד מועד המאפשר השלמת סידורי היציאה.

 

באחריות הנוסע לוודא כי ברשותו דרכון בתוקף לפחות לחצי שנה ממועד טיסת היציאה המתוכננת ו/או ויזה לחו"ל ו/או כל מסמך דרוש אחר (כמו במקרה של אישה בהריון) – הוצאתם לרבות תשלום האגרות ותוקפם באחריות הנוסע בלבד.  

 מובהר בזאת כי גם תינוק מתחת לגיל שנתיים (או גיל אחר על פי כללי המוביל האווירי הרלבנטי) מחויב בתשלום בגין כרטיס טיסה ללא זכות למושב ו/או עריסה, מטען ו/או שירות כלשהו הניתן ע"י חברת התעופה.

 

ר.ת דיסקברי אינה אחראית לאספקת מזון כשר ו/או כל סוג מזון אחר בטיסות, גם אם הנוסע ביקש וציין זאת בעת ביצוע ההזמנה (הנ"ל בגדר בקשה), והדבר הינו באחריות חברת התעופה בלבד ובהתאם לאפשרויותיה בלבד.

 

לתשומת הלב הנוסע מובהר בזאת כי במקרים בהם כרטיסי הטיסה אינם נרכשים דרך ר.ת דיסקברי על הנוסע ליידע על כל שינוי בשעת ההגעה מראש. אי יידוע ר.ת דיסקברי  בשינוי כאמור יביא לאי אספקת השירותים אשר נרכשו על ידו.

 

טיסות פנים

 

בחלק מן המסלולים יידרשו טיסות פנים נוספות שאינן כלולות במחיר ואינן חלק מהשירותים הנמכרים על ידי קבוצת ר.ת דיסקברי על הנוסע לוודא כי הזמנת טיסות אלה בוצעה.  

 

בחלק מטיסות הפנים ובפרט בארצות הברית או בטיסות בין מדינות שאינן מישראל, חברות התעופה גובות כספים נוספים בגין כבודה ו/או בגין שירותים נוספים. הנ"ל אינו חלק ממחיר הטיול.  

 

העברות

 

העברות משדה התעופה למלון ובחזרה מתבצעות באמצעות אוטובוס מאסף ועל כן יתכן כי הנסיעה תתארך עקב איסוף/הורדת נוסעים בבתי מלון שונים ו/או עומסי תנועה אשר אין לחברה המארגנת או לר.ת דיסקברי כל שליטה על כך.

 

אוטובוס האיסוף משדה התעופה למלון ובחזרה לא ימתין לנוסעים מאחרים, ונוסעים שלא יגיעו בזמן להסעה ישאו בתוצאות ובהוצאות עקב כך.

 

במידה והאוטובוס מצויד במזגן אין חברת ר.ת דיסקברי ו/או החברות המארגנות את הטיול אחראית לפעולה מושלמת של מיזוג האוויר ובכלל אין ר.ת דיסקברי נושאת באחריות לגבי תקינות תחזוקת האוטובוסים ואיכות השירות בהם.

 

בתי מלון

 

המלונות המוצעים מדורגים בהתאם להגדרות משרד התיירות המקומי ו/או ספקים מקומיים.

שעת הכניסה לחדרים ופינויים הנה על פי מדיניות כל מלון ומלון, ולרוב הכניסה הינה החל מהשעה 14:00 ופינוי לפני השעה 12:00 – זאת בלי קשר למועדי הטיסות.

 

הזמנת החדרים בבתי המלון מתבצעת בשיטת Run Of The House ( מגורים לפי הקיים). קרי, החדר שיימסר לנוסע  תמורת הצגת שובר הלינה, המונפק על ידי ר.ת דיסקברי יהיה כל חדר במלון שהנו פנוי וערוך לאירוח.


השיבוץ בחדרים, תחזוקת, תקינות ו/או הפעלת מערכות ומתקנים במלון לרבות מעלית, מזגנים, וכיו"ב כמו גם זמינות ו/או איכות ו/או טיב השירותים והמזון הניתנים במלון וכן קיומם של שיפוצים מכל סוג שהוא הנעשים במלון ו/או בחדרים, רעש במלון ו/או בסביבתו הנגרם מרחוב סואן, תחנת רכבת ושדות תעופה ו/ או עקב עבודות ברחוב או בסביבה וכל מטרד אחר במלון– כל אלה אינם בשליטת ו/או בהשפעת ר.ת דיסקברי ו/או החברות המארגנות ולפיכך אינם באחריותה, כי אם באחריות המלון. בבתי מלון ממוזגים תתכן הפסקת פעילות המזגן בשעות מסוימות על-פי נוהגי המלון ו/או חוקי המדינה. באתרים השונים מופעלים המזגנים לשעות ספורות ביממה וזאת בהתאם לתקנות האנרגיה בכל מדינה (כפי שקורה לדוגמא בטורקיה, יוון ומדינות רבות אחרות). הנהלת בית המלון המוזמן, רשאית לסגור מתקנים ו/או להפסיק מתן שירותים, על פי שיקול דעתה הבלעדי. יודגש, כי לא חלה על הנהלת המלון חובת דיווח על עצם קבלתה של החלטה כאמור ולא תתקבל כל טענה בדיעבד, בגין העדר יכולת ניצול מתקן ו/או שירות כלשהו.

 

בבתי מלון מסוימים אין זהות מושלמת בין החדרים, לרבות מבחינת רמתם ו/או גודלם ו/או תכולתם, ושיבוץ הנוסע בחדר/ים נעשה על ידי הנהלת המלון ובאחריותו.

 

במקרים מסוימים של תפוסת יתר במלון ו/או אי התאמה מיוחדת, שמורה הזכות "לחברות המארגנות  ולר.ת דיסקברי ו/או לספק המקומי ו/או למלון למצוא לנוסע מלון חלופי.

 

בהוצאות העברה למלון חלופי יישאו המלון ו/או הספק המקומי בחו"ל ו/או הנוסע בלבד זאת בהתאם לנסיבות המקרה.

 

בקשות מיוחדות לגבי החדרים, מיקומם, צמידותם, תכולתם וכיו"ב יועברו ע"י החברות המארגנות ועל אחריותן לספק המקומי בחו"ל, במידה ונמסרו לה על ידי הנוסע בעת ביצוע ההזמנה, וביצוען בפועל הינו באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו בלבד.

 

חדר זוגי הינו חדר ובו שתי מיטות שאינן בהכרח צמודות, או מיטה זוגית. חדר לשלושה ויותר עשוי להיות חדר זוגי ובו מיטות נוספות מכל סוג לרבות מתקפלת ו/או ניידת ו/או ספה נפתחת.

חלק מבתי המלון מאפשרים לצרף לחדר עבור זוג מבוגרים ששילמו מחיר מלא, עד שני ילדים, אשר גילם משתנה על פי מדיניות ונוהלי כל מלון במחיר מוזל או ללא כל תוספת תשלום. במקרה כזה תתכן אפשרות שבה המלון לא יספק מיטות עבור הילדים. בבתי מלון בהם כלולה ארוחת בוקר בעלות החדר כזה עבור המבוגרים, ייתכן מצב בו יתבקשו הנוסעים לשלם תוספת תשלום בגין ארוחת הבוקר עבור הילדים ישירות במלון עצמו על פי שיקול דעתו הבלעדי של בית המלון.
בקשה לצירוף עריסה לתינוק לחדר המלון הינה בגדר בקשה בלבד. ביצועה בפועל הינה באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו של המלון בלבד. בחלק מבתי המלון נדרשת בגין העריסה תוספת תשלום ישירות למלון.

 

חדר ליחיד עשוי להיות קטן יותר בשטחו מחדר זוגי.

 

הגעה מאוחרת למלון ו/או עזיבה מוקדמת של המלון עשויות להביא להפסד ארוחה/ות ואו לקבלת ארוחה/ות מסוג שונה והכל בהתאם לנוהגי המלון ובאחריותו.

 

בתי המלון נוהגים לחייב את האורחים בתוספת תשלום עבור ארוחות ערב חגיגיות במועדים ספציפיים (כדוגמת ערב חג המולד וערב השנה האזרחית) . תוספת תשלום כזו הינה חובה והעלות המדויקת של ארוחות אלו, תימסר במקרים הרלוונטיים במעמד אישור ההזמנה.

במרבית בתי המלון נדרש תשלום נוסף ישירות למלון עבור שירותים מיוחדים ועבור השימוש במתקנים ו/או שירותים כמו סאונה, חדר כושר, מגרשי טניס, ספורט ימי, הזמנת סרטים, מיני בר, כספת, שמשיות ומגבות בבריכת שחייה וכד', ולכן לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישות תשלום במלון.

 

אם חלילה נתקל מי מהנוסעים בבעיה במלון, עליו לפנות בזמן אמת לצוות המלון ו/או לספק המקומי ו/או לר.ת דיסקברי ו/או לחברות התיירות המארגנות ובמידה ולא יעשה כן, לא יתקבלו תלונות על כך לאחר חזרתו ארצה.  

 

מוקד חירום

 

חברת ר.ת דיסקברי מפעילה מוקד הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע (טל': 03-5627248) . על כל טענה, בעיה הצצה בעת שהיית הנוסע בחו"ל, יש לפנות בזמן אמת למוקד ההודעות. הפנייה תיעשה ע"י מדריך הקבוצה או ע"י הנוסע במידה ונסע באופן עצמאי. אם השירות נרכש דרך חברה אחרת ונמסר לנוסע מספר חירום, עליו לפנות אל המספר שקיבל בזמן אמת.

 

הדרכת הסיורים

 

הדרכת הסיורים תבוצע באמצעות מדריך מקומי דובר אנגלית. הדרכה בשפות אחרות יש לבקש באופן מיוחד בעת ביצוע ההזמנה ר.ת דיסקברי אינה מתחייבת לספק הדרכה בשפה שאינה אנגלית ואם תתאפשר הדרכה כזו תיתכן תוספת תשלום בגין כך.

ביעדים מסוימים הסיורים מודרכים על ידי נהג-מדריך (דהיינו הנהג הוא גם המדריך) ובאחרים יהיה מדריך בנפרד ונהג בנפרד, בהתאם לנהוג בכל יעד ועל פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה המארגנת.

 

סיורים וכניסה לאתרים

 

סיורים על בסיס S.I.C.- הינם סיורים משותפים המצרפים אליהם תיירים מכל העולם למסלול המסוים, בסיורים אלו נדרש מינימום של 2 נוסעים להזמנה ברוב היעדים. במקרה נוסע יחיד הנוסע לבד ישלם בטיולים מחיר כפול.

 

סיורים על בסיס פרטי- הינם סיורים עבור מספר הנוסעים הנרשמים ועבורם בלבד ברכב פרטי, הנקבע לפי כמות המשתתפים. ללא אפשרות לצרף או להצטרף לתיירים נוספים אשר לא נרשמו באותה הזמנה.

 

כניסות לאתרים- כניסות לאתרים בסיורים כלולות רק באתרים המופיעים בפירוט המסלול (אלא אם מצוין לידם אחרת). אתרים אחרים אשר אינם מצוינים ככלולים במסלול מצריכים דמי כניסה וניתן יהיה לשלם עבור כניסה אליהם במקום במידה ויהיה זמן לכך בתיאום עם מדריך הטיול המקומי.

 

הסיורים כפופים לתנאי ספקי הטיולים והשירותים השונים ובכלל זה ביצוע הטיולים שינויים ו/או ביטולם.


סיורים ובילויי בחירה נוספים (אופציה/אפשרות)

 

סיורים ותכניות לבילוי הזמן, אשר נזכרו כאפשרות ואינם כלולים במחיר הטיול, הינם בגדר הצעה בלבד לבחירתו החופשית של הנוסע. סיורים ותכניות כאלה יאורגנו באמצעות המדריכים המקומיים או הספקים המקומיים תמורת תשלום נוסף. הסעות, דמי כניסה וכל מרכיב נוסף בהם יהיו על חשבון הנוסעים.


נציג הספק המקומי בחו"ל

 

בחלק מהיעדים נמצאים נציגים ישראלים או בעלי אזרחות מקומית, שהם נציגים המועסקים על-ידי הספק המקומי בחו"ל. אין ר.ת דיסקברי והחברות המארגנות את הטיול אחראית לנציג זה ו/או לפעולותיו ו/או מעשיו ו/או להבטחותיו.

 

תשר

 

עלות הטיולים, אינה כוללת תשר (טיפ). חברות הטיולים המקומיות ממליצות לחשב את התשר, בכ-5 דולרים אמריקאיים ליום טיול לנוסע/ת. התשר ישולם ישירות למדריך הטיול ולנהג.

 

גודל הקבוצה והרכבה

 

 קיום הטיולים מותנה בהרשמה של 25 מטיילים לפחות בכל טיול. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל טיול במידה ותנאי זה לא יתקיים. במקרה כזה, תחזיר החברה את הכספים ששולמו לה . החברה תהיה פטורה מלשלם פיצוי כלשהו למטייל עקב ביטול הטיול מהסיבה המפורטת בסעיף זה                                                                                                                    


תפעות טבע – ביטולים או שינויים בגלל כח עליון

 

ר.ת דיסקברי והחברות המארגנות אינן  אחראיות על אירועים המוגדרים ככח עליון (רעידות אדמה, מלחמות, שיטפונות, ערפל, עננים , סופות, הוריקנים, וכדומה) ו/או לכל נסיבות אחרות כלשהן מכל סוג שהוא שאינן בשליטת חברת דיסקברי (לדוגמא- הפסקות חשמל), העלולות לגרום לביטול ו/או לשינוי הטיולים ו/או לשינוי ו/או ביטול כלשהו של ביקור באתר ו/או שינוי במסלול הטיול המתוכנן. הכל על פי שיקול דעתן הבלעדי של ר.ת דיסקברי או שלהחברות המארגנות. נסיבות אלה עלולות לגרום לשינוי או ביטול הטיולים. במקרים בהם משתנים או מתבטלים הטיולים או שנגרמות הוצאות נוספות, או משתנים התאריכים, המטיילים ישלמו סכומים מסויימים שייקבעו על פי הנסיבות.

 

דמי ביטול – תקנון

 

1.הודעה על ביטול:

 

נוסע אשר ירצה לבטל את הזמנתו, יעשה זאת בהודעה בכתב לר.ת דיסקברי טיול עולמי בע"מ.. תוקף הביטול מותנה בקבלת מספר ביטול מחברת ר.ת דיסקברי ומועד הביטול יהא מועד קבלת מספר ביטול. ללא קבלת מספר ביטול  לא נוכל להתייחס לבקשת הביטול.

 

תקנון דמי ביטול

 

דמי הביטול כפופים לכל תנאי הביטול שיחולו על חברת ר.ת דיסקברי או על הנוסע, על ידי הספקים  בחו"ל.ביטול השתתפות בטיול יהיה בכתב על ידי פקס שישלח למשרדינו ויאושר רק ביום שבו יתקבל הפקס על ידי אחד מעובדי המשרד.

 

2. ביטול על ידי חברת דיסקברי : ר.ת דיסקברי תהיה רשאית לבטל  כל טיול מכל סיבה שהיא, לרבות אם מספר הנוסעים אינו מצדיק את ביצוע הטיול. במקרה זה כל כספו של הלקוח אשר שולם לחברת דיסקברי יוחזר לו.  יציאה לטיולים נתונה ברישום של מינימום סך נוסעים עליו הוחלט על ידי דיסקברי.

 

3. דמי ביטול עבור שרותי קרקע בטיולים המאורגנים:

 

א.מיום ההרשמה ועד 60 ימי עסקים לפני היציאה לטיול – ישלם הנוסע דמי ביטול ע"ס 47$ ודמי רישום ע"ס 47$ (סה"כ 94$ לנוסע) .

ב.בין 60 ימי עסקים ל-45 ימי עסקים ישלם הנוסע דמי ביטול בסך 10% ממחיר שרותי הקרקע

ג.בין 45 ימי עסקים ל-30 ימי עסקים ישלם הנוסע דמי ביטול בסך 25% ממחיר שרותי הקרקע

ד.בין 30 ימי עסקים ל-15 ימי עסקים ישלם הנוסע דמי ביטול בסך 50% ממחיר שרותי הקרקע.

ה.בגין ביטול בפחות מ-15 ימי עסקים לפני הטיול יחוייב הנוסע ב-100% ממחיר שרותי הקרקע

נוסע שלא יופיע לטיול יחויב ב-100% ממחיר שרותי הקרקע. דמי הביטול לשרותי הקרקע יתווסף, לדמי הביטול על כרטיסי טיסה.

בטיול לדרום אמריקה בתקופת הקרנבל יחוייב הנוסע בדמי הביטול של 50% ממחיר שרותי הקרקע של $800 לנוסע.  

 

4. דמי ביטול על כרטיסי טיסה

 

א. טיסות סדירות בינלאומיות

עד 21 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 150$ דמי ביטול לנוסע.
בין 20 ל- 15 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 500$ דמי ביטול לנוסע.

פחות מ- 15 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 100% דמי ביטול לנוסע (מלבד מיסי נמל שיוחזרו).

 

ב. דמי ביטול טיסות פנימיות (בטיולים בהם קיימות על פי התכנית טיסות פנימיות)

עד 21 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול, יהיו דמי הביטול ע"ס 150$ לאדם.

פחות מ-21 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 100% דמי ביטול לנוסע.

 

ג. טיסות שכר בינלאומיות

עד 15 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 400$ דמי ביטול.

פחות מ- 15 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 100% דמי ביטול לנוסע (מלבד מיסי נמל שיוחזרו).

 

5. דמי ביטול בשיט הכלול במסגרת הטיול

בין 60 ל- 30 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 300$ דמי ביטול לנוסע.

בין 29 ל-15 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 800$ דמי ביטול לנוסע.

פחות מ- 15 ימי עסקים לפני מועד יציאת הטיול – 1600$ דמי ביטול לנוסע.

 

6. יום הטיול אינו נספר כיום עסקים למניין ימי הביטול.

ימי עסקים – ימים ראשון עד חמישי (שאינם ערבי חג או חג בארץ ו/או בחו"ל) בין השעות 9:00 ל- 16:00 בלבד.

7.במקרה והוסדרה לנוסע אשרת כניסה, יחול התשלום עבור הסדרת האשרה על הנוסע. לר.ת דיסקברי זכות הקיזוז של הסכומים הנ"ל מסכומים ששולמו לה על ידי סוכנות הנסיעות.

8.ייתכנו מקרים בהם החברה תבצע מראש שינויים בטיול עקב אילוצים שונים. במקרה כגון זה ניתן יהיה לבטל ההזמנה ללא דמי ביטול בתוך 3 ימי עסקים מיום מועד קבלת ההודעה על כך מר.ת דיסקברי.

 

 

9. דמי ביטול בעסקת מכר מרחוק (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (החוק)

למרות האמור לעיל, בהתאם לסעיף 14 ג(ג) ולסעיף 14ג (ד) (2) לחוק, בעסקאות מכר מרחוק רשאי הנוסע לבטל את העסקה אצל סוכנות הנסיעות ("העוסק") בתוך 14 ימים מיום עריכת העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל פרטים, לפי המאוחר. למרות האמור לעיל לנוסע לא תהיה הזכות לבטל את העסקה על פי החוק אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן (לעניין זה "ימים שאינם ימי מנוחה" משמעם ימי עבודה שהנם ימי חול, לא כולל שבת או חג, ויום שישי או ערב חג עד השעה 12:00).

 

במקרה של ביטול על פי הוראות החוק תחזיר סוכנות הנסיעות לנוסע בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הנוסע, תבטל את חיובו של הנוסע בשל העסקה ולא תגבה מהנוסע סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

 

למען הסר ספק מובהר בזאת, כי האמור בסעיף זה הנו לצרכי ידע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הוא זה המפורט בסעיפים 14ג ו- 14ה לחוק.

הודעה על ביטול השתתפותו של נוסע בטיול ("הודעת ביטול") תימסר בכתב לסוכנות הנסיעות. ככל שמסר הנוסע הודעת ביטול כאמור, תמסור לו סוכנות הנסיעות אישור על הביטול הכולל את מספר הביטול.

 

בכל מקרה, אין בתנאי ההשתתפות כדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן.

  

10. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, מובהר כי אין כל חובה על ר.ת דיסקברי כמארגן ליתן החזר כספי כלשהו בגין שירותים שלא נוצלו.

 

11. דמי ביטול בחבילות סקי

 

הביטול ייעשה בכתב בלבד ותאריך הביטול הקובע יהיה תאריך קבלת המכתב/פקס במשרדי דיסקברי. במידה ויום קבלת ההודעה הנו יום שבתון בארץ או בחו"ל ייחשב יום הביטול מיום מיום העבודה הראשון הבא אחריו.

 

חשוב לדעת: דמי ביטול/שינוי בסך 30 יורו חלים על כל ביטול/שינוי שיעשה לאחר אישור הזמנה.

עד 30 ימי עבודה לפני מועד היציאה: חיוב של 50 יורו לאדם.

 

30 ימי עבודה עד 15 ימי עבודה לפני מועד היציאה – חיוב של 50% מערך החבילה לכל נוסע/נוסעת.

 

14 ימי עבודה עד 8 ימי עבודה לפני מועד היציאה – חיוב של 100% מערך החבילה לכל נוסע/ת.

במקרה של ביטול טיסות סדירות ינוכה מחיר הטיסה מתמחור החבילה ויחוייב בנפרד בהתאם למדיניות חברות התעופה.

 

כל הימים הנספרים לצורך חישוב דמי ביטול/ שינוי הינם ימי עבודה בארץ ובחו"ל. ימי עבודה ייחשבו מיום שני ועד יום שישי (עד שעת משרדי החברה בארץ).

בנוסף לדמי הביטול המפורטים לעיל, יחוייב הנוסע בדמי שינוי בסך 30 יורו על כל שינוי בהזמנה.

 

לצורך הסבר – גם שינוי בתאריך (לאחר מתן אישור) ייחשב כביטול/ שינוי.

בעת ההרשמה יש לשלם מקדמה בסך 200 יורו עבור כל נוסע/ת מקדמה. זו תיחשב כחלק מסך העסקה הכולל.

 

12. הנחות - למען הסר ספק, הנחות לחברי מועדונים שונים יינתנו אך ורק מהמחיר המלא המפורסם באתר, אין כפל מבצעים. לא יינתנו הנחות על מחירי מבצע שונים, לרבות מחירי הנחה להרשמה מוקדמת.

 

שינוי במחירים המפורסמים באתר

 

דיסקברי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיריהם של שירותי התיירות המפורסמים באתר. 


שינוי זה עשוי להתרחש, בשל עדכון שהתקבל מאת ספקי השירותים בחו"ל, הנובע מהעלאת מסים או מע"מ, שינויים בהפרשי שער, התייקרויות דלק, אירוע מיוחד המשפיע על רמת הביקוש, טעות במחיר המקורי שפורסם וכד'. ייתכנו מקרים שבהם תאשר חברת דיסקברי את ההזמנה, אולם, במחיר שונה ובדרך כלל גבוה יותר, מזה המפורסם בחוברת.

למען הסר ספק, המחיר שנמסר בעת אישור ההזמנה, יהיה המחיר המחייב את הנוסע/רוכש ולא המחיר שפורסם באתר.

 

זיכויים והחזרים

 

נוסע אשר יפסיק את השתתפותו בטיול במהלכו לא יהיה זכאי לקבל החזר כלשהו של כספים ששולמו על ידו. לאחר יציאה מהארץ לא יוחזרו כספים מכל סיבה שהיא עבור כל חלק של שירותי התיירות בהם לא השתתף הנוסע, לרבות סיור, קטע מסיור, ארוחות שלא נוצלו, בתי מלון, כניסה לאתרים וכיו"ב. ר. ת דיסקברי והחברות המארגנות ממליצים לכל נוסע לבטח את עצמו (ראה פרק "נזקים וביטוח"). סוכני ר.ת דיסקברי  ו/או נציגיה ו/או שלוחיה או כל אחד אחר אינם מוסמכים להחזיר או להבטיח החזרת כספים כלשהם או להסכים לכל סטייה מהתנאים המפורטים.

 

נזקים וביטוח

 

אין ר.ת דיסקברי אחראית לנזקי הנוסע שיגרמו כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם לנוסע, לרבות נזקים מחמת תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אובדן של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר. מובהר ומודגש בזאת כי לא יינתנו החזרים כלשהם בגין הפסקת הנופש ו/או הטיול עקב מחלה, פציעה או כל סיבה אחרת כלשהי. ר.ת דיסקברי ממליצה לנוסע לבטח עצמו, על חשבונו, בביטוח אישי מקיף ונרחב המכסה את האירועים והנזקים המתוארים לעיל והכולל בין היתר ביטוח רפואי, ביטוח מטען וביטוח דמי ביטול.

 

 ר.ת דיסקברי  מודיעה בזאת מפורשות כי היא פועלת לארגן שירותי התיירות כמתווכת בלבד בין הנוסעים לבין נותני השירותים המבצעים אותם ובכלל זאת חברות התעופה, ההסעות, השכרת רכב, בתי המלון, וכיו"ב ולפיכך אין ר.ת דיסקברי  אחראית בין במישרין ובין בעקיפין, בכל צורה שהיא לכל נזק אשר עלול להיגרם ע"י נותני השירותים הנ"ל או מי אשר פועל מטעמם, לרבות בשל מעשים ו/או מחדלים של אותם נותני השירותים. אין באמור בתנאים דלעיל כדי לפגוע בזכותו של הנוסע לתבוע ישירות את כלל נותני השירותים או חלק מהם. כללי האחריות לגבי כל שירות ושירות נקבעים על ידי ספק השירותים עצמו ועל פי החוק והדין במדינה שבה ניתן השירות.

 

פניות

 

במקרים בהם מתעוררת בעיה או אי שביעות כלשהי מן השירות המוזמן, על הנוסע לפנות אל ספק השירותים ו/או ישירות ל ר.ת דיסקבריוהחברות המארגנות. זאת על מנת לאפשר לגורמים הנ"ל לסייע בידם בזמן אמת ובמהלך שהותם בחו"ל.

נוסעים אשר יבחרו לפעול בכוחות עצמם, מבלי ליידע את " ר.ת דיסקברי או את הגורמים בחו"ל, הפועלים מטעמנו, יישאו בהפרשי עלויות, במידה שיהיו, בין השירות אשר הוזמן ואושר על ידנו לזה בו בחרו. כמו כן, לא תשפה ר.ת דיסקברי נוסעים אשר יבחרו ליידע אותה רק בדיעבד, בגין בעיה ו/או אי שביעות רצון שהתעוררו במהלך שהותם בחו"ל. דיסקברי מפעילה מוקד הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 03-5627248, בנוסף במקרה של מתן שירותים ע"י ספק בחו"ל ונמסר ללקוח מספר טלפון ובמקרה חירום, חייב הנוסע להתקשר למספר זה במקרה של בעיה כלשהיא.

 

הגבלת אחריות

 

הנוסע מצהיר בזאת כ ידוע לו שכל השירותים אותם מציעה ר.ת דיסקברי הינם שירותים הניתנים על ידי צד שלישי וכי לגבי כל אותם שירותיםר.ת דיסקברי הינה גורם מתווך בלבד בין הנוסע לבין חברות התעופה ונותני השירותים האחרים לרבות לכל הקשור לסידורי הטיסה ו/או סידורי תחבורה אחרים וכן לכל הקשור לסיורים כל הכרטיסים, שוברים וכיו"ב שימסרו על ידי ר.ת דיסקברי או באמצעותה, מוצעים בכפוף לתנאים ולתעריפים שעל פיהם פועלים הגופים המארגנים ו/או המספקים את אותם שירותים.מוסכם על הנוסע מפורשות כי ר.ת דיסקברי לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או פגיעה בגוף או ברכוש ו/או לאובדן רכוש אשר עלולים להיגרם בקשר לשירותים אשר נרכשו על ידי הנוסע במישרין ו/או בעקיפין.   

 

חילוקי דעות

 

בכל מקרה שתוגש תביעה נגד ר.ת דיסקברי בין אם תוגש התביעה נגד ר.ת דיסקברי לבדה וגם/או יחד עם החברות המארגנות  שאצלן נרשם הנוסע, תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לבתי המשפט בערים הרצליה ותל אביב-יפו בלבד. הדין אשר יחול על כל מחלוקת ו/או כל סכסוך ו/או תביעה ו/או דרישה מכל סוג שהוא בקשר ו/או בנוגע לשירותי התיירות ו/או לתנאים אלו יהיה הדין הישראלי בלבד.

 

תשלום 

הרשמה לטיולים המפורטים באתר ובכל פרסום אחר תיעשה במילוי טופס הרשמה ע"י סוכן הנסיעות ובחתימת הנוסע . השתתפות בטיול מותנית בכך שר.ת דיסקברי קיבלו מהנוסע את מלוא התשלום עבור השירותים שהוזמנו , לא יאוחר מ-15 יום לפני מועד ההתחלה של הטיול . חברות התיירות ור.ת דיסקברי יהיו רשאים לבטל הרשמת נוסע במקרה שלא שולם להם מלוא התשלום כמפורט לעיל . כל תוספת עלות הנובעת משינוי שערי המטבע , מחירי כרטיסי הטיסה , עלויות הלינה בבתי המלון, התחבורה , מס' נמל , כרטיסי כניסה לאתרים השונים וכיו"ב – יחולו על הנוסע בלבד . כספי הלקוחות מובטחים כמתחייב מתקנות שירותי תיירות .

 

המחירים המצויינים באתר הנם לתשלום במזומן בלבד. תשלום בכרטיסי אשראי ישראכרט/ויזה יחוייב בתוספת 2.5%.

השתתפות בטיול 

ר.ת דיסקברי והחברות המארגנות רשאים לדחות בקשת הרשמה או לבטלה לגבי כל נוסע אשר על פי שיקול דעתם אינו מתאים להימנות עם משתתפי הטיול ללא כל צורך לנמק עמדתם . על הנוסע להודיע למארגנים טרם הרשמתו על כל מגבלה בריאותית או אחרת שעשויה להקשות על השתתפותו בטיול. המארגנים רשאים להפסיק השתתפות נסע בטיול , אשר יש בה משום פגיעה או הפרעה למהלכו התקין של הטיול , על פי שיקול דעתם . יציאת כל קבוצה מותנית בהשתתפות 25 נוסעים לפחות ואין הגבלה על מספר מקסימלי של משתתפים . בטיול ישתתפו נוסעים כמספר מקומות הישיבה באוטובוס . 

הרכב המשתתפים 

הטיולים המתפרסמים באתר ובהצעות המתפרסמות מדי פעם בפעם ע"י ר.ת דיסקברי פתוחים להרשמה לכלל הציבור . לא תתקבל תלונה ו/או טענה בנושא גילאי המטיילים ו/או מצב בריאותם ו/או כישוריהם . טיולים התחומים בקבוצות גיל הנם בבחינת המלצה בלבד . אין באפשרות החברה לוודא באופן מוחלט התאמת הגיל , ולא תתקבלנה טענות על חריגה מהגבלות הגיל.

 

מלווה קבוצה 

מלווה הקבוצה הנו איש קשר בין המארגנים לנוסעים , המשמש כמנהל אדמיניסטרטיבי לקבוצה משך כל ימי הטיול . במסגרת תפקידו יטפל המלווה , בין היתר , בארגון הסדורים בשונים , הקשורים בניהולו התקין של הטיול , האוטובוס , המדריכים המקומיים , בתי המלון , מעבורות וכיוצא באלה . ייתכנו מקרים בהם מלווה הקבוצה ימתין בנמל התעופה בחו"ל ואילו בנמל התעופה בארץ יטפל בקבוצה נציג מיוחד מטעם המארגנים . כמו כן , במקרים מסויימים ייתכן שהמלווה יאלץ להיפרד מהקבוצה בחו"ל , ובמקרה כזה יעמוד לרשות הקבוצה נציג מקומי.

 

כלכלה 

בכל הטיולים ניתן פירוט הארוחות אשר כלולות במחיר הטיול . המארגנים מסיבים בזאת את תשומת לב הנוסעים לנושא הארוחות וארוחות מיוחדות . תפריט הארוחות נקבע מראש . רמת הארוחות שונה ממקום למקום , כך גם סוג האוכל , טעמו , גיוונו , כמותו ואופן הגשתו . ארוחות הבוקר הנן קונטיננטליות . הארוחות יכולות להינתן באולם מיוחד המשמש לקבוצות בטיולים מאורגנים . ארוחות הבוקר עשויות להיות מוגשות באריזה לחדר הנוסעים . בכל מקרה בו מבקש הנוסע לקבל ארוחה מיוחדת (צמחונית , כשרה , דיאטטית או אחרת) , עליו להזמין זאת מראש ובכתב ולקבל על כך אישור . אין החברה המארגנת מקבלת על עצמה כל אחריות לספק ארוחות מיוחדות במהלך הטיול או בחלקו , אלא אם הוזמנו ואושרו . שירות מזון או משקאות במהלך הטיסות במידה וניתן , הוא באחריות חברות התעופה בלבד . 


מניין ימי הטיול 

במניין ימי הטיול המפורסמים באתר נכללים יום היציאה ויום החזרה מעת יציאת הקבוצה מהארץ ועד שובה . החברות המארגנות ור.ת דיסקברי מודיעות כי הן קשורות במועדי טיסות של חברות התעופה האחראיות בלעדית על מועדים ושינויים בלוחות הזמנים . המארגנים אינם אחראים לטיסה היוצאת בשעות אחר הצהריים או הערב , או טיסות החוזרות ארצה בשעות הבוקר . היה ובגלל שינוי בלוח הטיסות יגרעו ימי הטיול , אין המטיילים זכאים להחזר כספי אלא אם מספר הלילות בתוכנית המקורית ישתנה והמארגנים אכן קבלו החזר כספי בגין לילות לא מנוצלים . 

תכנית הטיול 

קיימת אפשרות שטיול מסויים ישתלב במסלולו של טיול אחר גם אם טיול זה מתבצע ע"י חברה אחרת . טיולים ימוזגו אם מספר משתתפים לא יאפשר יציאה עצמאית של הטיול . ייתכנו שינויים בסדר הימים והביקורים כפי שמופיעים בתכנית המקורית . המסלול והשירותים לא ישתנו כתוצאה מהשילוב או השינוי כאמור . סיורים מודרכים המופיעים בתכנית הטיול יארכו בדרך כלל בין 3 ל- 4 שעות אלא אם צויין אחרת . דמי הכניסה הכלולים במחיר מפורטים בסעיף "כל זה כלול במחיר" בצמוד לכל מסלול . המחיר אינו כולל אתרים נוספים גם אם נזכרים בתאור המסלול . בטיולים בהם הקבוצה מתפצלת לשני יעדים , מלווה הקבוצה יצטרף ליעד בו רשומים מירב הנוסעים וביעד השני יעמוד לרשות הקבוצה נציג מקומי . 


עישון ואכילה 

בתוך האוטובוס חל איסור על עישון ואכילה . לחילופין תערכנה הפסקות למטרות אלה. החברה אינה מתחייבת לשבץ ללינה מטייל שנרשם כבודד עם מטייל שאינו מעשן, גם אם תתבקש לעשות כן . 

לנוסע בטיולינו 

הנוסע חייב למלא אחר כל דרישות הרשויות המוסמכות המוטלות לצורך ביצוע הטיול והוצאתו לפועל , להמציא את מסמכי הכניסה , היציאה וכל המסמכים הדרושים לצורך כך לרבות אשרות מתאימות . כמו כן חייב הנוסע להתייצב בשדה התעופה בזמן שנקבע ע"י המארגנים , על מנת להשלים את סידורי היציאה . המארגן לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם לנוסע אם לא עמד בהתחייבויותיו לעיל או אם כניסתו למדינה כלשהי לא הותרה מכל סיבה שהיא . בכל מקרה של ביטול או שינוי הטיול הנובעים מבעיות באשרות הכניסה או ממדיניות הממשלות של ארצות היעד או מסיבות שאינן קשורות בחברות המארגנות ו/ או בר.ת דיסקברי, החברה אינה אחראית לנזק ולהוצאות הכרוכות בכך . 


מפגש הקבוצה 

פרטים מעודכנים , מידע וסקירה כללית על מסלול הטיול יינתנו למטיילים במפגש הקבוצה או על ידי מדריך הטיול אשר ייערך לפני יציאת אותם טיולים הדורשים הכנה יסודית לדעתנו . אנו ממליצים לא להעדר ממפגש הקבוצה ובכל מקרה של היעדרות לא תהיה החברה אחראית להעביר לנוסע את המידע שהועבר בפגישה . במקרים בהם אין מפגש קבוצה יועבר המידע בדרך אחרת . 


לסיכום 

טיולים ואירועים המתוארים באתר ו/או בכל פרסום אחר של ר.ת דיסקברי זו מוצעים ומתקבלים בתנאי מפורש כי הם ניתנים לשינוי על ידי החברות המארגנות את הטיולים ב"מ או הבאים מכוחם ("המארגנים") . כל זאת בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של המארגנים לרווחת הנוסע ובהתאם לנסיבות . שינויים כאמור כוללים שינויים ב: תאריכים,אופן הביצוע,ביצוע חלקי,אי ביצוע פרטי התוכנית,ארגון אירועים חלופיים,או כאלו אשר אינם כלולים בתוכניות וכיוצא באלה .


 

שם מלא:
דוא"ל:
טלפןן/נייד:
מתעניין ב:


מועד נסיעה:
יעד נבחר:
הודעה:
טיולים מאורגנים

 
טיולים מאורגנים לאמריקה
מאורגנים לדרום אמריקה
טיולים מאורגנים באפריקה
מאורגנים לדרום אפריקה
מאורגנים לאסיה ואוקיאניה טיולים מאורגנים לאירופה טיולים מאורגנים למשפחות
טיול משפחות להולנד, בלגיה וצרפת
טיולי מסורת מאורגנים 

"Discovery – טיול עולמי" מציע מידע עולמי על תיירות, טיולים ונסיעות בנושאים הבאים: טיולים, אתרי טיולים, מסלולים, מסלולים לחופשות, חופשות, חופשה, אתרי תיירות, נופשונים, דילים, נסיעות, נסיעה, בתי מלון, מלונות, צימרים, לינה, מסעדות, קניות, טיולים גיאוגרפיים, טיול גיאוגרפי, שווקים,  מלונות בעולם, ילדים, אטרקציות, מוזיאונים, גלריות, אמנות, שופינג, אתגר, קרוז, שיט, סקי, משפחות, צילום, טיסות,חופשה בצפון , תרבויות, השכרת רכב, טבע, נוף, אדריכלות.
רומא, לונדון, ניו-יורק, איסטנבול, אמסטרדם, בודפשט, בייג'ינג, צפון-איטליה, דרום-איטליה, ברלין, ברצלונה, הוואנה, מדריד, פאריז, פראג, סידני, סקי, טוסקנה, פרובאנס, ירושלים.
איטליה, אנגליה, תורכיה, ארצות הברית, קובה, הולנד, הונגריה, גרמניה, הודו, תאילנד, ספרד, צרפת, צ'כיה, אוסטרליה, ישראל.


© כל הזכויות באתר שמורות לחברת דיסקברי טיול עולמי, משווקת טיולים לתאילנד, טיולים מאורגנים לדרום אמריקה, טיולים מאורגנים לתאילנד, טיולים מאורגנים למרכז אמריקה ולקאריביים, טיולים מאורגנים למזרח הרחוק, טיולים מאורגנים לאוסטרליה וניו זילנד, טיולים מאורגנים לאפריקה, טיולי ג'יפים, טיולים לנוסע העצמאי, טיולים מאורגנים לארצות הברית וקנדה, טיולים מאורגנים לאירופה, טיולים מאורגנים לאגן הים התיכון, ליוון, לבולגריה, טיולים מאורגנים לדרום אמריקה, לקרנבל, לברזיל, צ'ילה, ארגנטינה ופרו, טיולים מאורגנים למרוקו, טוניס, קניה, טנזניה ונמיביה  למרוקו, טיולים מאורגנים לסווואזילנד, זימבבואה ומפלי ויקטוריה, טיולים מאורגנים לטנזניה, טיולים מאורגנים לגיל הזהב,  טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות, טיולים מאורגנים בהתאמה אישית ועוד.


קידום אתרים seo-up
Powered by Artvision | Truppo Websites